Knygos

4eiliai (81-90)

  • Nr. 90.

Aš vėl eiles per naktį tau rašiau,
Kurias tik veidrodžiui deklamavau.
Taip va ir miršta manyje poetas –
Tau nepatinka nei joks teatras, nei baletas.

  • Nr. 89. 2017-06-17:

Aplink visi tokie protingi, tik aš kvailas –
Nebegaliu žiūrėti į kvailybę, kuomet blaivas.
Įpilki taurę pilną man tiesos to eliksyro,
Kol rankos mums abiems dar nenusviro.

  • Nr. 88. 2017-06-16:

Aš į lėktuvą įlipau jau šiltutėlis –
Man atsivers padangių mėlis!
Bet prisegė diržais mane tik prie kėdės –
Blaivykloje, pareiškė, skeryčiotis nepadės.

  • Nr. 87. 2017-06-15:

Tapyt norėčiau aš, be abejo, mokėti,
Kad taip tave pozuot prikalbinčiau,
Drabužių prieš mane tuomet nebedėvėti –
Šedevru kritikus tikrai nustebinčiau.

  • Nr. 86. 2017-06-14:

Aš pastraksėsiu po balas,
Kaip suvaikėjęs supostatas.
Tu išsileiski vėl kasas –
Toks mūsų santykių etapas.

  • Nr. 85. 2017-06-13:

Su cūcikais pakauksiu prieš mėnulį
Ir su katukais kniauksiu po langais –
Suteiki šansą man, kukuli,
Tave mylėti kaip kadais.

  • Nr. 84. 2017-06-12:

Tau rožes mėnesienoje vogiau
Ir jų spygliais rankas susibraižiau,
O tu sakai, kad jas apdraskė katinai,
Todėl daugiau mes – ne draugai.

  • Nr. 83. 2017-06-11:

Gal patylėkime kartu –
Nereikia žodžių jau tuščių.
Aš dar pripildysiu taures –
Abu nulūšim, besapnuodami žvaigždes.

  • Nr. 82. 2017-06-10:

Aš keliavau per tavo kūno linkius –
Ir ši mintis pakirto man pakinklius.
Apie tave taip ir toliau svajoju,
Kaip šviesų neateinantį rytojų.

  • Nr. 81. 2017-06-09:

Įkvėpk. Iškvėpk. Kvėpuok giliai –
Taip pataria mums daktarai.
Tik kokio velnio ta širdis kvailioja,
Kai meilė nervus taip išbalansuoja?

foto iš something-eyecatching.tumblr.com

* * *

Ankstesni ketureiliai čia:

71-80

61-70

51-60

41-50

34-40

1-33 ir paaiškinimas, apie ką čia viskas

Reklama
Standartinis

3 thoughts on “4eiliai (81-90)

  1. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (91-100) | skipper_ltu

  2. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (101-110) | skipper_ltu

  3. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (111-120) | skipper_ltu

Parašykite komentarą

