Knygos

4eiliai (41-50)

Aš noriu vėl užuosti tavo plaukus,
Prasmilkusius mūs nuodėmės kvapu,
Matyti tavo nuogą siluetą ant palangės,
Kai tylime žinodami – nebūti mums kartu.

  • 2017-05-08:

Norėčiau aiškiai pasakyti:
Man širdyje vis ima lyti,
Kuomet aš tavo naujus pirkinius matau –
Ir kiek “nedaug“ kainavo sužinau.

  • 2017-05-07:

Jei slepiasi tiesa vyne –
Tai paieškokim jos dugne!
Ir kai surasti jau nebegali –
Pasiteirauki tiesiai: tu mane gerbi?

  • 2017-05-06:

Kokie laikai atėjo, seni, ar matai?
Tėvų ir vėl nepaiso jų vaikai!
Ir taip vis šimtmečiais išlieka problema,
Kuriai sprendimo ir toliau nėra.

  • 2017-05-05:

Nereikia bliuzo pylavot į smegenis –
Aš noriu patausoti vargšes kepenis,
Kurios kas kartą viršvalandžius dirba,
Kai pureni pretenzijoms vėl dirvą.

  • 2017-05-04:

Nuo kranto tyliai atsistumsiu valtį,
Išnykdamas tirštam rudens rūke.
Tu atsibusi, kai pajusi šaltį –
Ir gal aš grįšiu kada nors sapne.

  • 2017-05-03:

Neskaitant rūkalų ir svaigalų,
Aš nevartoju jokių kvaišalų,
Tad taip ir jums jau metas pagalvoti –
Už tokį Seimą gal gana išvis balsuoti?

  • 2017-05-02:

Stovėdamas aš ant stačios uolos,
Galvoju, kad žuvėdra skrisčiau.
Arba neskrisčiau –
Jei nukrisčiau ant galvos.

  • 2017-05-01:

Jie ateina

su skaisčiai raudona

vėliava,

Traukdami

keršto ir diktatūros

dainą –

Tad sukiškite

jiems kotą, kur

nesueina –

Išvaikydami

Naisų visą tą

velniavą!

  • 2017-04-30:

Kokia ta prieš akis Valpurgijų naktis giedra,
Kad gaila, jog jau Inkvizicijos nėra! –
Aš pasakiau bevalgydamas tavo paruoštų grybukų –
Kuo ir užsibaigė gyvenimas taip mano bajeriukų.

Foto: Mark Velasquez

  • Bonus: 2016-04-30:

Alas poor Yorick, there’s a question currently:
To speculate in Forex or to deal with property?
Or maybe two to four percents of sales via YouTube
To brave New World your road will lube?

(Unpublished and Digital Folio by The Bard, 1666)

* * *

Ankstesni ketureiliai čia:

34-40

1-33 ir paaiškinimas, apie ką čia viskas

Reklama
Standartinis

8 thoughts on “4eiliai (41-50)

  1. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (51-60) | skipper_ltu

  2. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (51-60) | skipper_ltu

  3. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (61-70) | skipper_ltu

  4. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (71-80) | skipper_ltu

  5. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (81-90) | skipper_ltu

  6. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (91-100) | skipper_ltu

  7. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (101-110) | skipper_ltu

  8. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (111-120) | skipper_ltu

Parašykite komentarą

