Knygos

4eiliai (34-40)

Kai rytuose ims leistis saulė,
O vakarai vėl rytmečiui atkus,
Aš pasakysiu: baigėsi apgaulė –
Koks tas iliuzijų pasaulis nuostabus!

  • 2017-04-28:

Nušaukite poetą manyje, kad jis daugiau čia neeiliuotų,
Ir duobę jam iškaskite Anykščiuose šile,
Kol mūzos visos dar neprasigėrė taip drauge –
Iš sielvarto, skaitydamos eiles vėl šito durniaus dainiaus neraliuoto.

  • 2017-04-27:

Paliksiu aš žvaigždes žybsėti ten, kur joms priklauso,
Ir į mėnulį su tavim keliauti aš neketinu,
Aš pasakysiu tiesiai: padraugaukime dėl sekso –
Po to mane tu meski ir susiraski sau kitų draugų.

  • 2017-04-26:

Trenkei durim ir išėjai – iškart lauke pasnigo,
Tačiau nustojo šiaurūs vėjai pūsti namuose.
Atsidusau. Ir atsidaręs dangtį pianino
Ištraukiau viskį, kad užliečiau ledą širdyje.

  • 2017-04-25:

Aš trokštu lovoje su tavimi drybsoti
Ir, apkabinęs meiliai, delsti atsikelti.
Nedrįstu apie nieką kitą pasvajoti –
Kava mieloji, kaip smagu tave man gerti.

  • 2017-04-24:

Aš žodžių tarsi akmenų
Kuprinę ant pečių velku –
Dar jeigu malkų pasikraučiau,
Tai ant liežuvio pasikarčiau.

  • 2017-04-23:

Katukai murkso ant palangių,
Ir tingiai saulė leidžiasi šile.
Mes siekėme kartu aistrų padangių –
Už nuodėmes teks degti pragare.

foto via © nadixe.deviantart.com

* * *

Ankstesni ketureiliai čia:

1-33

Reklama
Standartinis

8 thoughts on “4eiliai (34-40)

  1. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (41-50) | skipper_ltu

  2. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (51-60) | skipper_ltu

  3. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (61-70) | skipper_ltu

  4. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (71-80) | skipper_ltu

  5. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (81-90) | skipper_ltu

  6. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (91-100) | skipper_ltu

  7. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (101-110) | skipper_ltu

  8. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (111-120) | skipper_ltu

Parašykite komentarą

