Knygos

4eiliai (1-33)

Parodyk man savo tyrą nuogumą –
Ir aš atjungsiu namie internetą.
Nusileisim abu į jūros dugną
Ir atrasim viens kito planetą.

* * *

Ketureilius paprastai dedu prie įrašų Facebook arba Punkonomics, kurie turi žymą #LondoNews arba #TasJausmas, bet pastebėjau, kad jums skaityti juos laiko prasme daug smagiau, nei visą mano surašytą tekstą (nors dabar rašau triskart trumpiau, nei anksčiau), ar netgi paspaudyti jame nuorodas vien iš smalsumo (kuriose kartais būna prakištas koks pokštas).

Ir kadangi nesu didelis savimyla (kaip atrodo, bet ar maža kas kam atrodo?), ir dar esu intravertas, tad nesu ir mėgėjas dėti selfiukus ar fotografuoti maistą, kas paprastai yra svarbu ir įprasta socialiniuose tinkluose. Man išvis įdomiau pamatyti, ką žmonės skaito – iš bėdos, kokius filmus žiūri ar kokią muziką klausosi.

Nenuvertinu kulinarijos ir jūsų džiugesio ja, bet pasigendu tuomet svaigalų, kvaišalų ir pi… sekso apžvalgų. Galop, kad ir ką į FB parašyčiau, o komentarai vis tiek pas mane ten blevyzgomis baigiasi (prie kurių kaip psichoterapinio seanso prisijungti ir jus kviečiu – kad jau turiu virš 2000 sekėjų, kuriems, panašu, tai bent jau vienu momentu buvo įdomu, kai įsitraukė į savo stebimą blėnių srautą).

Žemiau ketureiliai iš anksčiau, kiek prigraibyti sugebėjau – FB ne viską atvaizduoja paieškoje, deja, tad gal kas ir prapuolę dabar. Bet kuriuo atveju, šitą ketureilių smagumą ketinu kurį laiką dar tęsti – gal iki 100 (šiuo metu yra čia 33), gal metus iki kito balandžio 15 dienos, kai tądien sugalvojau rašyti juos atskirai be tekstų ir kasdien su žyma #PoezijosRuduo:

  • 2017-04-21:

Tu smegenis man surijai su šaukšteliu,
O aš sakiau: vampyre mielas, aš tave myliu.
Bet man dabar džiugu, nes neateis jau kitas kartas,
Nors ir esu aš čia nei laisvas, nei pakartas.

  • 2017-04-20:

Kaip saulė šiandien man pakilo,
Tave pamačius vonioje –
Pakelti nuo grindų tau muilo
Nesisekė gana ilgai, deja.

  • 2017-04-19:

Aš apie meilę šiandien nerašysiu –
Ta tema lyrikos ir taip apstu.
Geriau kaip #Coelho jums pasakysiu:
Gyvenime ne pinigai svarbu.

  • 2017-04-18:

Tu nuo vaikystės meilės nepatyrei,
Todėl ne mirtis mudu išskyrė.
Kol aš buvau dėl tavęs be proto –
Tu ieškojai sponsoriaus ir naujo koto.

  • 2017-04-17:

Tegul tavo keliai laikiniai susipyksta
Ir tarp mūsų trauka netikėtai įvyksta:
Tu apsimesi, kad manęs labai nori –
Aš pabūsiu meška, susiradusia korį.

  • 2017-04-16:

Kai pripūsime žolės,
Mums alaus nebereikės.
Ir nugulę pieveles
Mes skaičiuosim žvaigždeles.

  • 2017-04-15:

Apsimiegojusią aš vulgarybės etaloną
Traukinyje iš ryto sutikau,
Ir jei ne susimirksėčiau su kita žavia mergina –
Skaityk, akis vos visai dienai nepasigadinau.

  • 2017-04-12:

Aš nežinau, kodėl tave mylėti
Turiu tuo iškreiptu būdu,
Kai su draugais alubary sėdėti
Galėčiau, lakdamas už du?

  • 2017-04-11:

Kaip nuorūkas gyvenimą renku,
Norėdamas pagauti kaifą.
O tu sakai, aš nieko nebesuprantu –
Ir atšauki FB man savo like’ą.

  • 2017-04-06:

Gerų manierų jus išmokys nebe katukai,
O Padingtone apsigyvenę iš Peru meškiukai.
O jei nemoki tu kasdienio etiketo,
Tai liksi glušius kaip valstietis ant parketo.

  • 2017-04-01:

Virš Temzės kyla vėl rūkai,
Ką tu, Borisai, ten rūkai?
Spasibo, vodkės dar turiu.
Su kinais čiabuviams bus ateity #smagu.

  • 2017-03-28:

Pavasaris atėjo, ir katukai neršia,
Pro šalį einantiems jie cūcikams vis kailį karšia.
O Londone labai atšilo oras –
Sudegintos mėsos lauke vėl kyla noras.

  • 2017-03-23:

Katukai apsilaižė sviesto apsiriję,
O pelės tyliai sau kikeno po grindim,
Po laiko grėsmes jau konstebliai tiria,
Kol anglai spangsta vis tuščiom viltim.

  • 2017-03-22:

Nutilo pistoletų šūviai, ir sužeistieji gargaliuot nustojo,
Kaip keista, kad už vandenį skaičiuoja pė vė emą,
Kai vynas, pasirodo, tai parduodamas be jojo –
Ir taip prieš rimtą girtuoklystės jau atsiduri dilemą.

  • 2017-03-19:

Kai pilnaties kariai įstatymuose ošia,
O sveiko proto čiabuviams reik srėbti šitą košę,
Galvoju filosofiškai apie būties problemą –
Ar viskis su ledu pajėgs išspęsti šią dilemą?

  • 2017-03-17:

Delfinai laigo bangose
Ir džiaugiasi vaikučiai,
Vėl jūra mano mintyse –
Bet svarų tik likučiai.

  • 2017-03-14:

Novokainas?
Kažkaip keistai tari tu žodį kokainas.
Ir nepaguosi,
Jei pažadus tik motyvacijai naudosi.

  • 2017-03-09:

Katukas tu ar cūcikas – nesvarbu,
Jei savo pagrindiniu darbu
Laikai sėdėjimą tik ištisai feisbuke –
Tad eikit dYrbti, rupūžės, kol nenubukę!

  • 2017-03-08:

Pražydo sakuros, o palmės nuolat žalios,
Čia Londonas – tokie keisti dalykai daros,
Kaip traukinių tvarkaraštis, kuris yra tik sutartinis,
Nes streikas čia yra dabar jau nuolatinis.

  • 2017-03-02:

Pražydo gėlės mėnesienoj,
Ir Giltinė klajoja su dalgiu.
Rašau aš blėnis savo FB sienoj
Su grotžyme, kad man #smagu.

  • 2017-02-27:

Miegosim dienomis, o naktį švęsim,
Jei tik jėgų linksmybėms dar surasim.
Katukų režimu gyventi bus #smagu –
Ir tarp vampyrų rasti galima draugų.

  • 2017-02-22:

Pas jus vėl sninga, o pas mus plius trylika,
Aš kaip įpratęs džiuginu jus fė bė lyrika –
Naujienomis iš Londono, kur amžinas ruduo
Ir humorą čia sukuria vėl angliškas omuo.

  • 2017-02-17:

Įsirausė į gruntą kurmiai du –
Abiems jiems ten drauge labai smagu,
Nes vienas kitą brūžina traukinuku,
Kaip aš čia šiuo eilėraštuku.

  • 2017-02-09:

Streikus vėl atšaukė, ir man gerai –
Nes vėl vėluodami kursuoja traukiniai,
Autobusas gatve krypuoja kaip įpratęs,
O pirkti motociklą aš vis tiek numatęs.

  • 2017-01-17:

Už Temzės virš pievų pakibo rūkai,
O tu galvoji, ar gyvenime viską teisingai darai,
Jei lieki prie geldos, kuri lizinginė,
Ir už tave protingesnė net anekdotų blondinė?

  • 2017-01-10:

Mėnesienoje murksi katukai,
O valdžioje ir vėl durnutukai.
Ką daryti, kai vienas esi toks protingas,
Balta palaidine – gražus sau net pagiringas?

  • 2017-01-06:

Savaigalis ateina, ir kažkam smagu,
Kai prisilakti gali šutvėje draugų.
Kažkur atšalo, ir prispaudė juos speigai,
O prisisprogę vodkės trūko visiškai draugai.

  • 2016-12-11:

Voras musę pasigavo
Ir jai galvą nušriubavo.
Jei išsuktų vargšei kojas –
Būtų kaip Naisių artojas.

  • 2016-10-18:

Raketos kils vėl į naktinį dangų
Ir lapkričio 5-os liepsnos laužai.
Nusižiūrėjau motociklą man per brangų,
Tad transportuos mane dar traukiniai.

  • 2016-09-29:

Quo vadis, Lietuva tėvyne,
Į kokią tu eini sėdynę?
Parskrisiu cirko iš arčiau žiūrėti,
Bet buto man bus per mažai žadėti.

  • 2016-09-19:

Atėjo ruduo, ir oras atvėso,
Katukai už lango sušalę sau kėpso.
Gerai, kad nelyja prakeiktas lietus,
Nors apsiniaukęs Londone dangus.

  • 2016-09-13:

Kol ispanai skęsta potvynių sūkuryje,
Britai leipsta rugsėjo karštyje.
Meškos skęsta tarp ledukų –
Postinkit daugiau katukų!

Reklama
Standartinis

14 thoughts on “4eiliai (1-33)

  1. Rasa L parašė:

    ačiū. bet buvo kažkas apie auksinę pižamą, jei nesunku, pakopypeistinkit, prašau. bandžiau cituot draugams. gerai, kad nebuvau prisilupasinus.
    p.s. yra toks Vladimir Vyšnevskiy, vienaeilėm poemom garsus. kai užpypina pasaulis, paskaitau kelias.

    Patinka

  2. Kęstutis parašė:

    O juk plaukiojimo sezoną vėl pradėti niekada ne vėlu…..:-) Reikia tik noro, galimybes visada surasi 🙂 Vėjo dvelkimo burėse niekas niekada neatstos ir nepakeis, kaip ir šauniai puikių pasakojimų ! 🙂

    Patinka

  3. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (34-40) | skipper_ltu

  4. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (41-50) | skipper_ltu

  5. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (51-60) | skipper_ltu

  6. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (61-70) | skipper_ltu

  7. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (71-80) | skipper_ltu

  8. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (81-90) | skipper_ltu

  9. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (91-100) | skipper_ltu

  10. Atgalinis pranešimas: 4eiliai (101-110) | skipper_ltu

Parašykite komentarą

