Muzika

Stipri kava

Stipri kava

 

INTRO

Labai netikėtai jausmų revoliucija
Pažadino mūsų tautos evoliuciją,
Ir jei negali dovanoti širdies –
Tavo kūno pakaks man pusę nakties.

Visi teisuoliai tegul smerkiančiai spokso,
Bet leisk prisišnioti man šiandien kokso –
Baltų miltelių smegenims išskalbti
Ir mūsų sielas aukštyn iškelti.

PRIEDAINIS:
Atnešk kavos
Tiesiai į lovą!
Aš noriu stiprios,
Kad pakilčiau į kovą.

Tavo norai paiki
Mano nervus veikia
Tu manęs negirdi –
Man kavos tik reikia!

Atnešk kavos!
Aš noriu stiprios!

INSTRUM.

Tegul tavo keliai laikinai susipyksta
Ir tarp mūsų trauka netikėtai įvyksta:
Tu apsimesi, kad manęs labai nori –
Aš pabūsiu meška, suradusia korį.

Tu nuskrisi į kosmosą tiesiai iš rūsio,
Negailėsiu aistros tau ir ritmiško triūso.
Finale aimanuosi tarsi religinga –
Bet melsiuosi aš, kad nebūtum vaisinga.

PRIEDAINIS be pask. dvieilio

INSTRUM.

PRIEDAINIS

* * *

Intro:
D st. (IV): 3-5-3-0; F* G* C Am /2x, F* G* /2x, A*

Pagr.:
A (A7)
A (A7)
D (Dsus2)
E A

Pried.:
F* G*
C Am

F* G* /2x

Instrum.:
A* A* D* E*-A*

Instrum. tarp pried. gale:
F* G* C Am

Outro:
(A)

* – bare

Reklama
Standartinis

Parašykite komentarą

