Užjūris

London’s Callin’ (48): velykinis

Brolius ir seses Jėzuje sveikinu, kad Kristus prisikėlė, o su juo – tegul ir nauja viltis jums.

O kitiems, kuriems neaišku kokia proga laisvadieniai, tai linkiu tvirtų margučių kitų kiaušų padaužymui, baltymų bombos ir cholesterolio testosterono gamybai – aš jus irgi myliu, benkartai jūs mano mieliausieji.

Tuo šventinį minėjimą šv. Velykų proga laikykime užbaigtą, idant nelinguotumėt savo makaules sakydami, kad nothing is worse than a reformed whore, o jei panašėju į tą proverbinę kekšę, tai duokite per nagus, kad nebarškinčiau protuoklio taršklę rašinėdamas čia jums pamokslus hermeneutikos ir egzegijos temomis – še tau, rupūžioke, še!

Bendrai paėmus, tai trečiosios mano Velykos Londone. Kažkaip derėtų susiplanuoti darbo ir gyvenimo balansą taip, kad nereikėtų per šventes darbe kiurksoti, nes chebra smagiai be manęs trali-vali-festivali (nors vis tik pasigedo), bet, kita vertus, puikiausiai nors spėjau vakar į velyknakčio mišias Londono lietuvių katalikų šv. Kazimiero parapijos bažnyčioje prie Paplokštinto Apskritimo Išlinkusio Tilto Viržynėje.

Parsinešiau žvakę. Brangiai. Na, bet juk ir kulto tarnai dabar du.

Kam labai smalsu, o kaip ten ta “mano“ choristė, tai ji kažkaip surimtėjusi ir į akis taip man nebekrenta (šiaip nuo spoksojimo į vaizduoklį greičiau aš apžlibau), o va antroji, jos kolegė, tai labai išgražėjusi ir atsigavusi, o Aleliuja sugiedojo bisui. Tai dabar nežinau, kuri antroji, nes pirmoji traukė antru balsu su ja sutartinę Dievo Avinėli, o antroji gi Aleliują viena pavarė dviem balsais – už save pirmuoju pagrindinius posmelius ir antruoju “ritminę partiją“ priedainį kartu su kongregacija (mandras žodis).

Na, bet jūs gi žinote, kad aš ten vaikštau dėl muzikos, ar ne?

Ypač, kad jų vyresnė kolegė groja gitara. Ir kad klebonas Petras daro stand-up comedy show – trys anekdotai (šventės gi), ir išduota paslaptis, kad vikaras Andrėjus viską valgo su kečupu (dar Velykų kartu nevalgė, jam pačiam smalsu, ar ir prie kiaušinių paprašys, bet Kalėdoms… o taip, buvo!).

Sakote, vėl nuklydau?

Tai štai jums angliškas velykinis zuikutis (© Lissy Elle Laricchia via Flickr)

Gerai, pašnekam apie gyvenimą.

Aš vis dar laukiu SIA Close Protection licencijos. Maniškiai dokumentai akivaizdžiai pakliuvo ant kažkokio tinginio stalo, kuris, įtariu, nemėgsta neįskaitomų vardų ir pavardžių iš Rytų Europos, nes, ko gero, balsavo už Brexit – kitkuo negaliu paaiškinti, kodėl visi kiti mano kolegos jau seniai jas gavę. Netgi bulgaras Nikolajus, džk Bratka – bet jis turi JK piliečio pasą, tai gal todėl nekliuvo. Ir net kroatas Ivan, kuris išvis gyvena Dubline, kas yra ES teritorija, o ne šalis, anksčiau žinoma kaip Didžioji Britanija.

Žodžiu, nesiseka nei meilėje, nei karjeroje – viskas kažkaip klampiai, lėtai ir ne į temą. Net aš aiškiau ir greičiau sugebu tinklaraštyje parašyti. Kartais. Ir kartais kyla noras rašyti dainas nebe angliškai. Ne, ne rusiška keikomaja (skamba žodis estiškai) kalba.

Gal išties ši karalystė, po referendumo praradusi perspektyvas ir patrauklumą galimybėmis visokiems ES perėjūnams kaip aš, yra kaput, todėl iš esmės jokio skirtumo, anksčiau ar vėliau aš tą SIA licenciją gausiu? Tai dabar nors imk ir išvyk pas bebrus į Kanadą miško versti. Bent jau šalies pavadinime yra šaknyje žodis galėti – Can. Ar tai tiesiog skarbonkė?

Ir kad labai netempti į naktį, nes ir taip esate, apsirijėliai jūs, apsunkę nuo sočių pusryčių, tai nesunkinsiu gyvenimo daugiau tekstu. Atvirkščiai – palengvinsiu. Nes jei Punkonomics ir Facebook mano sekėjai džiaugiasi ketureiliais prie #LondoNews, kaip anksčiau ir prie #TasJausmas, tai, pagalvojau, kodėl ir čia jūsų nepradžiuginti (nors kai kuriuos profesionalius poetus, žinau, mano eilėdara erzina)?

Gal išvis reikėtų kasdien po tokį proto ir įgūdžių mankštai įkelti vietoje ilgų tekstų, nes kaip sakė vienas veltėdis kultinėje rusų komedijoje, tai į problemas reikia žiūrėti paprasčiau, į gyvenimą plačiau, o į žmones švelniau. Kaip ir dar vienas palinkėjimas gavosi.

* * *

Ta mūsų jausmų revoliucija
Žadina tautos evoliuciją,
Ir jei negali dovanoti širdies –
Tavo kūno pakaks man išties.

Reklama
Standartinis

Parašykite komentarą

