Muzika

Muzikinis Penktadienis (23): Gaila, plikė

Dėl suprantamų priežasčių praeito Muzikinio Penktadienio nebuvo, bet galvoju, kad šiemet jie jau nebus tokie reguliarūs, kaip buvo pernai – kad irgi labai nepriprastumėte, juolab, kad grįžtamojo ryšio daug nematau. Kur jūsų rankos???

Suprantu, kad muzika ir atlikėjai, kuriuos paprastai čia parenku, yra gerokai už jūsų skonių komforto ribos, bet tam juos ir parenku, kad įdomiau būtų ir akiratis prasiplėstų. Tai nereiškia, kad imsite klausytis, nes čia man taip patinka, suprask. Aš irgi nededu čia savo pačių pačiausių, ir plečiu savo akiratį lygiai taip pat, kaip ir jūs.

Tad ir šįkart suradau atlikėją, kuri bus kitokia, ir jei kuris klausėtės iki manęs, tai prisipažinkit – nes būsite retenybė, ir mano sveikinimai jums tuomet.

Susipažinkite – Gail Ann Dorsey.

Suradau ją per David Bowie – štai tas klipas (išties čia iškarpa iš didesnio dokumentinio, kur įvairūs muzikantai kalba apie David Bowie). Čia ji atlieka jo dainą Ziggy Stardust, ir man patinka tas akustinis šios dainos atlikimas (kad ją atliko ir Def Leppard akustiniame variante ne kartą, aš taip kukliai tik užsiminsiu), net jei pereidama prie bridge ji nusimuša. Tačiau jei sugalvosiu šią dainą išmokti pagroti, tai imsiu būtent šį variantą kaip pavyzdį  (o koncertinė versija gera čia yra):

Antroji daina yra įdomi tuo, kad Gail Ann Dorsey išties yra žinoma kaip bosistė, grojusi ne tik su David Bowie, bet ir su Lenny Krawitz ir kitais. Gitara pradėjo groti nuo 9 metų kaip savamokslė, bet prie boso gitaros perėjo 14 metų, kuomet vasarai ieškojo darbo ir turėjo viltį groti kurioje nors grupėje. Visiems reikėjo bosisto arba būgnininko, nes gitaristų visur pilna. Taip pasiskolino iš draugo boso gitarą, perėjo perklausą – ir nuo to laiko čia kaip ir jos pagrindinis instrumentas.

Ši daina kaip tik rodo ją esant nebloga soluojančia bosiste – Stop On By:

O pabaigai dar viena jos dainos The Fool akustinė versija, kuri man tuo ir patinka, kad ji puikiai pasiekusi harmoniją tarp instrumento ir savo balso – tai, ko man trūksta, nes aš dar durnelis gitaros grojime, aišku:

Na, o jums – gero savaitgalio su Gaila, kad ir kaip bebūtų man gaila tuo jį užbaigti.

Reklama
Standartinis

Parašykite komentarą

