Marinistika

Olando tapyba

Mano draugas Darius Bulanavičius, d.ž.k. Olandas, yra laivės Carpe Diem burvedys (dzūk. škiperis).

Bet dar jis yra ir dailininkas, ir nusprendė sau, kad Naujų metų rezoliuciją padarys su teptuku kiek didesnės, nei telefone įpratę esate žiūrėti paveiksliukus, rezoliucija.

Tai man garbė, kad esu pirmas, su kuo pasidalino savo paveikslo, skirto lietuvių prieš švedus 1609 metais laimėto naktinio (!) jūrų (!) mūšio prie Salacgryvos (Salismiundės tuomet) garbei, kurio proga paprastai dar aš ir skelbiu savo metų apdovanojimus nusipelnusiems (Druskos Butelį) ir prisidirbusiems (Švininį Tarakoną).

Bet pažiūrėkite geriau į Olando tapybą dabar – visas vaizdas:

salis

Laivai:

salis2

Užrašas:

salis3

Labiausiai patinka Jono pavymui ištiktukas.

O aš primenu, kad man tą kovo 24 dieną Lietuvos buriavimo 2016 metų įvykiu pretenduoja be konkurencijos tapti kauniečių iniciatyva atkurta nacionalinė Buriuotojo diena – jei LBS jos nepripažins tokia jau šiandien, Sausio 13-tąją per vykstančius jų vardu organizuojamus UAB Bitlas ir Ko bei šių žurnalo Vėjo!3 apdovanojimus, tai aš kaip ir Švininį Tarakoną irgi turiu kam skirti.

Ir aš linkiu Olandui nuo riterių pereiti daugiau prie marinistinio žanro, idant vėjų ligonius tie teutonų riteriai ne taip džiugina, kaip džiugina laivės, laivai ir burės.

Ahoy!

Reklama
Standartinis

Parašykite komentarą

