Knygos

The Intern (2015)

Rupūžė tas Nikolajus. Ne, šiaip tai jis Bergeno pingvinas, aišku, bet vis tiek rupūžė.

Klausiu, ką čia tokio smagaus šiąnakt pažiūrėjus, nes kaip ir septinta naktis iš eilės darbe, ir gerai, kad paskutinė šiemet. Tai jis sako, kad jam filme The Intern yra Robert De Niro į mane panašus. Aišku, aš ne tiek senas, bet čia gal jis turėjo omeny, kad toks pats kietas? O taip, aš kietas.

Bet filme Robert De Niro veikėjas yra kaip tik ne kietas, o taktiškas, įžvalgus, empatiškas ir puikus korporatyvinis tipas, kokiu greičiau Liudvė yra, nes ofise aš greitai tampu sociopatu ir, negaudamas tikslingos veiklos, galiu kam nors nukąsti galvą, tai tikrai netikčiau role model, kokiu tampa į pensiją išėjęs našlys, užsirašęs į senjorų internship (stažuotojų) programą (primena šia idėja filmą Internship).

O taip, žinau, kad dabar manęs niekas nesamdysit. Bet jei būtumėt samdę, tai gal nebūčiau Londone, tiesa? Nors vis tiek būčiau – mano minimumas prasideda nuo œ£2000/mėn. netto, tad gal geriau aš apsauginiu karalystėje padirbsiu. Ir filmus pažiūrėsiu – jūsų labui.

Dar filme įdomi detalė tiems, kas ne tik skaitęs, bet matęs ekranizaciją knygai Ir Velnias Dėvi Prada – taip, taip, ta pati ten paskui mados žurnalo CEO laksčiusia asmenine asistente (čia kiek aukščiau už stažuotoją ofisinio planktono hierarchijoje) Anne Hathaway dabar režisieriaus ironiška užgaida patampa pati CEO internetiniame drabužių apsipirkimo portale, kurios va stažuotoju ir paskiriamas ekrane paprastai kietuolius vaidinęs Robert De Niro.

Tai truputį aktorei dar iki Robkės priaugti reikia meistriškume, nes nelabai įtikino (Meryl Streep su Prada įtikino kaip CEO), tačiau jei vaidini su De Niro, tai niekas priekaištų neturės, nes jis ištemps visas scenas ir vienas. Sakiau, kad kietas?

Bet visumoje tai yra romantiškas pasakojimas, kažkodėl anotacijoje vadinamas komedija (man juokinga pasirodė tik scena su masažu, nes turiu savų prisiminimų apie protingas blondines… mmm… kur aš čia nukrypau?), ir subalansuotas porelėms žiūrėti su vyno taure vakare susisupus į pledą ant sofkutės (su iš to išplaukiančiomis romantiškomis pasekmėmis).

Oi ne, Robert neužlaužė Anne, nors vienoje lovoje ir buvo jie atsidūrę, žiūrėdami romantišką miuziklą (ir kas priminė Lost In Translation sceną – ko gero, dar viena ironiška užuomina iš režisieriaus ar scenaristo pusės).

Pabaigos aš tikėjausi kiek radikalesnės – vis tik stažuotojas turi milžinišką verslo administravimo patirtį praeityje, kuri jam puikiai praverčia, ir dėl kurios jis ten sukiojasi kaip profesionalas tarp vaikų (kitąkart, tiesiogine prasme). Bet ir velnio su prada finalas buvo ne kaip knygoje, o sušvelnintas. Suprantama, nes mergaitės žiūrės ir dūsaus, kai berniukams tai rūpės mergaitės finale, o ne finalai filme. O ir pasakys kas nors, kad net kaip Holivudui, bet režisierių su scenaristų truputį užnešė su fantazijomis.

Bet kuriuo atveju, rupūžė tas Nikolajus (viena tokia prisukama rakteliu tarp putų vonioje plaukiojo), nes filmą aš jums rekomenduoju pažiūrėti ir patiems. Jo dėka, galite pažiūrėti ir online, paspausdami ant kas keturios minutės iššokančio blokuojančio langelio tą X apskritime. O aš pridedu sudomintuką (dzūk. priekaba, liet. treileris):

Man patiko. Kaip sakiau, filmai ar knygos įtinka tuomet, kai randi kažką sau artimo, ir aš čia radau tikrai daugiau, nei norėčiau gal. O gal kad senstu? Sakė, kad kartojuosi, bet kai 46, tai turi jau šiokios tokios patirties, todėl tokių sutapimų pasakojime gali išties rasti daugiau pagal banalius empyrinius pastebėjimus ir be britų mokslininkų tyrimų.

Ir dar, vaikinai, būtinai nešiokitės su savimi atlasinę nosinaitę. Robert De Niro filme paaiškins kam.

Reklama
Standartinis

Parašykite komentarą

