Knygos

Captain Fantastic

Išsikasi su tėvu bei nepilnamečiais broliais ir sesėmis nusižudžiusią dėl pogimdyvinės depresijos, pagimdžius šeštą vaiką gyvenimui kaip laukiniai neaišku kur kokiame miške, mamą iš kapo, sukūreni ant laužo, dainuodamas Sweet Child O’ Mine, tada pelenus nuleidi tualete.

Čia maždaug toks pagrindinis siužetas tiems, kas nenorės žiūrėti Captain Fantastic dėl moralinių ar idėjinių sumetimų.

Kitiems netgi šis scenarijus yra labai taktiškai ir konstruktyviai papasakotas, kai ne tik šie faktai, bet ir kiti nukvakimai bei ideologiniai ekstremizmai (“aš šiandien ne trockistas, aš maoistas“ – iš sūnaus pareiškimų tėvui, kuris švenčia Noam Chomsky dieną vietoje išgalvoto pasakų personažo Santa Klauso ir pan.) siužeto dėstyme ne tik nešokiruoja, bet iš esmės suteikia galimybę ramiam apmąstymui iš stereotipų, nuostatų ir moralinių pozicijų.

Pasakyti, kad filmas yra įdomus – nieko nepasakyti. Geras? Gerumas, kaip sakiau, susijęs su tuo, kiek jūs rasite pasakojime, knygos arba filmo, detalių, kurie yra asmeniški jums. Man asmeniškai scena dar nepilna pasirodė iš mano perspektyvos, kai jis vaikus palieka turtingiems seneliams, o pats išvažiuoja. Šiaip turėtum rėkti iš visos širdies, jei nenori, kad ji plyštų – net jei esi intravertas. Ir šiaip aš tų detalių sau radau pakankamai, nors man norėtųsi veiksmo laivėje ir jūroje kur nors Polinezijoje, o ne autobuse ir ant greitkelio JAV.

Bet kuriuo atveju, pažiūrėkite – ypač jei turite vaikų arba ketinate jų turėti. Čia savotiškai ir mokomasis filmas tėvams. Aš pažiūrėjau online prieš kelias naktis, bet kol parašiau tekstą, tai Youtube išėmė. Susiraskite patys.

O čia tik užkabintukui dainelė:

 

 

Reklama
Standartinis

Parašykite komentarą

