Muzika

Muzikinis penktadienis (16): šventikas Leo

Man sako: taigi Leonard Cohen numirė – ta proga gali kažką į penktadienį įmesti? Sakau, šiaip vakar Freddy Mercury metinės – ir dabar jau metais už mane jaunesnis tapo. O be jo kažkaip geriau netapo.

Bet galiu ir apie Leo dabar, kad jau taip norisi prisiminti didelį kūrėją. Nors nebuvo jis čia mano kažkaip mieliausias kūrėjas, kaip ir nespėjo gauti kokios Nobelio premijos už chemiją ar pan. Jis toks man jau visada gerai pagyvenęs, todėl pavargęs nuo išminties ir su taure šildančio gėrimo bei cigarete odiniame fotelyje prieblandoje.

O jei bent tris jo dainas atrinkti reikia, tai kuri jums pirmiausia į galvą šauna?

Aišku, kad Hallelujah, broliai ir sesės Kristuje (nors išties istorija yra ir biblijinė, bet judėjiška – Seno Testamento, tai ten be Jėzaus) – viena iš daugelio Šventiko, kaip jo pavardė verčiama, versijų su vintažiniais jonikais ir mano miesto Londono garbei:

Baby I’ve been here before
I’ve seen this room and I’ve walked this floor (you know)
I used to live alone before I knew you
And I’ve seen your flag on the marble arch
And love is not a victory march
It’s a cold and it’s a broken Hallelujah

Antroji daina tebūnie I’m Your Man, nes ją gražiai atliko vienas mylimiausių man lenkų aktorių Boguslaw Linda:

Ah, the moon’s too bright
The chain’s too tight
The beast won’t go to sleep
I’ve been running through these promises to you
That I made and I could not keep
Ah, but a man never got a woman back
Not by begging on his knees
Or I’d crawl to you baby and I’d fall at your feet
And I’d howl at your beauty like a dog in heat
And I’d claw at your heart, and I’d tear at your sheet
I’d say please (please)
I’m your man

Ir trečioji pabaigai iš tos serijos, kuri yra atsisveikinimas, ir apie ką jis pasakė, kad dabar gali ramiai išeiti – You Want It Darker:

They’re lining up the prisoners
And the guards are taking aim
I struggled with some demons
They were middle class and tame
I didn’t know I had permission to murder and to maim
You want it darker
Hineni, hineni
I’m ready, my lord

Pakelkite šį vakarą vyno taurę už Leo – tebūna jam lengva žemelė. Amen.

 

Reklama
Standartinis

2 thoughts on “Muzikinis penktadienis (16): šventikas Leo

  1. Rasa T. parašė:

    Man pirma į galvą šovusi daina Dance Me to The End of Love. O kur dar kadras iš nuostabaus filmo Scent of a Woman

    Patinka

Parašykite komentarą

